پاورپوینت کارآفرینی

دسته بندي : مهندسی » سایر رشته های مهندسی
دانلود پاورپوینت با موضوع کارآفرینی،
در قالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت
کارآفريني:
فرآيند ايجاد يک طرح کسب و کار جديد را کارآفريني گويند.حالا خواه اين طرح در هر زمينه باشد. کشاورزي, صنعت و خدماتی و غيره. کارآفريني به ايجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گويند.
در کارآفريني يک فرد با يک ايده جديد می خواهد زمينه اي را برای کسب و کار خود يا ديگران راه اندازی کند. البته يک کارآفرين موفق کسی است که طرحی بدهد که جديد باشد و از نظر علمی و عملی صحيح و مورد قبول باشد.
مشخصات کارآفرين
ـ نياز به توفيق ـ کارآفرين هميشه تمايل دارد کارش درحد استانداردهای عالی باشد تا هميشه در ضميته فعاليتش موفق باشد. کارافرين با ايجاد طرحهای جديد در زمينه فعاليت خود می تواند راندمان کار و صرفه جويي و... بکند.
استقلال طلبی:
استقلال به معنای واقعی روی پاي خود ايستادن است. به عبارت ديگر آقای خود بودن نياز نداشتن به ديگران و مستقل بودن است.
خلاقيت:
ايجاد يک طرح جديد, توانايي خلق محصولات نو و جديد و بازار پسند يکي از صفات کارآفرين است که بايد همواره به آن توجه داشته باشد.
مفاهيم کارآفريني
اصطلاحات و کلماتی در کارآفريني وجود دارد که ما از بعضي از آنها استفاده می کنيم تا در کارمان موفق شويم.
ابتکار:فرآيند ايجاد هر چيز جديد که از قبل وجود نداشته است.
به عنوان مثال در طرح خودم استفاده از کودهای مايع و استفاده به صورت محلول پاشی, که اين کار خود باعث جلوگيري از هدر رفتن کود و مانع از ته نشين شدن آن در خاک و جذب سريع ان به وسيله برگها و سرسبزی آنها و شادابی که صددرصد در رشدشان تأثير دارد.
چرخه عمر نوآوری
از لحظه تصور يک نو آوری تا لحظه ای که نوآوری نو بودن خود را از دست می دهد و مشتريان آن را ترک می کنند چرخه عمر نوآوری ناميده می شود.
يا بصورت ديگر از زمانی که اين ايده به ذهن شما می آيد و شما آنرا عمل می کنيد و تا زماني که می بينيد ديگر کاربردی ندارد و سود چندانی برای شما نمی کند را چرخه عمر نوآوری می گويند. مثلاً در کشاورزي ما يک ايده را اجرا می کنيم و در ابتدا بايد هزينه ای را متحول شويم که اين کار سودی در ابتدا ندارد ولی سپس کار شما بازده خود را نمايان می کند و شما می توانيد از سود آن بهره ببريد ...



دسته بندی: مهندسی » سایر رشته های مهندسی

تعداد مشاهده: 6335 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:165 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.